Ulohy 1) - Audacity a) Nacitajte do audacity pokusne signaly z 04_AUDACITY_AUDIO, prehrajte ich, pozrite si ich spektrogramy(v okne sign‡lu vedla X nastavié). Aky vidite rozdiel medzi recou a tonmi? b) vygenerujte DTMF sign‡l, sinusivy, pravouhly a "chirp" sign‡l a pozrite si jeho spektrogram. Popiste pozorovane rozdiely. c) editujte sign‡l, prid‡vajte mu jeho nakopirovanŽ casti, vystrihnite nejake casti d) editujte vzorky (vyskœäajte si iba)(grafickŽ menu - pero) e) zmente dynamiku (obalku/hlasitosé) manu‡lne na nahravke pocitania, nech sa cisla hovoria z rozli‹nou hlasitostou (grafickŽ menu/F2) f) recovemu signalu zmente tempo na polovicne/dvojnasobne bez zmeny vysky reci g) recovemu signalu zmente frekvensiu na polovicnu/dvojnasobnu bez zmeny tempa reci h) vytvorte palindromy zo signalov v 02_PALINDROMY i) vyskusajte si kvalitnejsi (oproti matlabu) reverb" j) pridajte do sinusoveho sign‡lu sum a nasledne sa ho pokuste filtraciou odstr‡nit. (sum pridajte tak, ze vytvorte sumovy signal a nasledne ho zmixujte so sinusovym stopy->mix), sum odstrante pomocou kombinacie DP a HP filtra. k) zistite, kedy v recovom sign‡le je ticho a kedy je rec (silence finder) 2) zrealizujte "Experiment" z prednasky Stvorte aspoË pesni‹ku kohœtik jarabù v Musescore zahrajte ho na vlastnom n‡stroji vytvorenom v polyphone 3) Vyskœäaé si pr’klady v javascripte na oscilatory a streaming audia - snazit sa porozumiet pouzitemu HTML a javascriptu